Sigma base
Persoonlijke kwaliteit
Competenties voor kwaliteitsmanagement
Bus, mw. F. | Göbbels, drs. M.W.
Sigma, 2003
.
De kwaliteitsmanger zou een andere rol spelen in de organisatie dan vroeger. Toch is er weinig bekend over de inhoud van die rol en de ervoor benodigde competenties. KDI BV heeft een onderzoek gedaan naar de competenties van medewerkers in de kwaliteitsfunctie. Uit dit onderzoek is onder meer gebleken dat abstractievermogen en verbeteringsoriëntatie belangrijk zijn. Competenties die door de respondenten verder worden genoemd, zijn bijvoorbeeld doelgerichtheid, luisteren, mensgericht leiderschap en probleemanalyse.
.
Deze auteur publiceerde ook
Göbbels, drs. M.W. | Kerklaan, mr. L.A.F.M. | 2005
Downloads: 301
Organisatie van kwaliteit
Göbbels, drs. M.W. | Jonker, J. | 1999
Downloads: 255
Duurzaam ondernemen, miss...
Göbbels, drs. M.W. | Jonker, J. | 2002
Downloads: 692
Algemeen
Göbbels, drs. M.W. | 2005
Downloads: 188
kennisintensieve dienstve...
Göbbels, drs. M.W. | 2008
Downloads: 203
Algemeen
Göbbels, drs. M.W. | 1998
Downloads: 379
klanttevredenheidsonderzo...
Göbbels, drs. M.W. | Jonker, J. | 2001
Downloads: 288
AA 1000
Anderen downloaden ook deze publicaties