Sigma base
processen
Rits je klant aan het interne proces
Spronk, W. | Verstijnen, V.
Sigma, 2018
Een standaard klanttevredenheidsonderzoek (KTO) geeft over het algemeen weinig houvast om de wensen en behoeften van de klant écht te begrijpen. Een KTO biedt de klant weliswaar een podium om zich uit te laten over wat hij van het product of de dienst van je organisatie vindt, maar het geeft alleen een globaal idee van zijn verwachtingen en tevredenheid. Met het in beeld brengen van een klantreis worden de wensen en verwachtingen van de klant wél helder.
Deze auteur publiceerde ook
Spronk, W. | Verstijnen, V. | 2018
Downloads: 62
processen
Spronk, W. | 2011
Downloads: 250
Algemeen
Anderen downloaden ook deze publicaties
Lesmeister, F. | 2018
Downloads: 60
Strategie
Burger, M. | Rijsenbilt, A. | 2020
Downloads:
onderzoek
Nauta, A. | 2018
Downloads:
Podium
Anthonisse, P.M. | 2018
Downloads:
Het Veld
Jansen, M. | 2018
Downloads:
onderzoek
Semeijn, J.H. | 2017
Downloads:
onderzoek
Loenen, V.G.M.W. van | 2017
Downloads:
onderzoek
Smit, W. | 2016
Downloads:
onderzoek
Buijs, G.J. | 2016
Downloads:
onderzoek