Sigma base
Persoonlijke kwaliteit
Kwaliteitsopleidingen in Nederland
Box, dr. J | Leenders, drs. R. | Schoonheim, C. | Wiele, dr. ir. T. van der
Sigma, 2003
De kwaliteitsmanger zou een andere rol spelen in de organisatie dan vroeger. Toch is er weinig bekend over de inhoud van die rol en de ervoor benodigde competenties. KDI BV heeft een onderzoek gedaan naar de competenties van medewerkers in de kwaliteitsfunctie. Uit dit onderzoek is onder meer gebleken dat abstractievermogen en verbeteringsoriëntatie belangrijk zijn. Competenties die door de respondenten verder worden genoemd, zijn bijvoorbeeld doelgerichtheid, luisteren, mensgericht leiderschap en probleemanalyse.
Deze auteur publiceerde ook
Leenders, drs. R. | 2001
Downloads: 1.799
Investor in People, Kwali...
Leenders, drs. R. | 2004
Downloads: 1.756
Organisatie van kwaliteit
Leenders, drs. R. |
Downloads: 7.545
servqual-model
Leenders, drs. R. | Maas, ir. J.G.V. | 2005
Downloads: 528
publiceren
Schoonheim, C. | 2002
Downloads: 294
Algemeen
Kort, H. de | Leenders, drs. R. | 2008
Downloads: 291
Ketenkwaliteit
Leenders, drs. R. | 2004
Downloads: 354
gebruik van intranet/inte...
Leenders, drs. R. | 2004
Downloads: 342
Organisatie van kwaliteit
Anderen downloaden ook deze publicaties