Sigma base
servqual-model
Servqual model
Leenders, drs. R.
KIP,
Servqual model Servqual, een afkorting voor Service Quality, is een raamwerk voor het doorgronden van de kwaliteit van dienstverlening. Een diagnose om de tekortkomingen in de dienstverlening aan de orde te stellen. Het uitgangspunt van Servqual is dat kwaliteit van dienstverlening gedefinieerd kan worden als het verschil tussen verwachtingen en realiteit. Het kwaliteitsverschil komt dan tot uiting in het verschil (de 'gap') tussen datgene wat men van de dienst verwacht had en datgene wat men daadwerkelijk heeft ervaren.
Deze auteur publiceerde ook
Leenders, drs. R. | 2001
Downloads: 1.799
Investor in People, Kwali...
Leenders, drs. R. | 2004
Downloads: 1.756
Organisatie van kwaliteit
Leenders, drs. R. | Maas, ir. J.G.V. | 2005
Downloads: 528
publiceren
Kort, H. de | Leenders, drs. R. | 2008
Downloads: 291
Ketenkwaliteit
Box, dr. J | Leenders, drs. R. | Schoonheim, C. | Wiele, dr. ir. T. van der | 2003
Downloads: 582
Persoonlijke kwaliteit
Leenders, drs. R. | 2004
Downloads: 354
gebruik van intranet/inte...
Leenders, drs. R. | 2004
Downloads: 342
Organisatie van kwaliteit
Anderen downloaden ook deze publicaties