Sigma base
Businessmodellen
Werken aan waardecreatie
Jonker, J. | Linden, Bastiaan van der
Sigma, 2013
Dit is de derde bijdrage in Sigma in een serie van drie artikelen over nieuwe business modellen. De eerste bijdrage (Sigma 4, 2012) ging
over nieuwe business modellen naar aanleiding van onderzoek in 2012. De tweede bijdrage (Sigma 5, 2012) handelde over het veranderende karakter van organiseren dat nodig is om nieuwe business modellen een maatschappelijke en ‘economische’ plaats te geven. In deze eerste twee artikelen kwamen de begrippen ‘waarde(n)’ en ‘waardecreatie’ al zijde- lings aan bod. In dit derde artikel staan we hier uitgebreider bij stil.
Deze auteur publiceerde ook
Jonker, J. | Reichling, A. | 2015
Downloads: 1
Auditing
Faber, N. | Jonker, J. | 2017
Downloads: 56
duurzaamheid
Faber, N. | Jonker, J. | 2018
Downloads: 20
circulaire economie
Jonker, J. | Reichling, A. | 2015
Downloads: 16
Auditing
Jonker, J. | 2015
Downloads: 7
kritische kwaliteitskunde
Jonker, J. | 2018
Downloads: 21
duurzaamheid
Jonker, J. | 2016
Downloads: 23
duurzaamheid
Faber, N. | Jonker, J. | Kothman, I. | Stegeman, H. | 2017
Downloads: 35
duurzaamheid
Anderen downloaden ook deze publicaties